Det startede på et drengeværelse i Boestofte på Stevns.
Tobias Madsen og Mika Schultz, også kendt som Mika og Tobias, indspillede en sang om at løbe tør for mælk og udgav nummeret med selvproduceret musikvideo.
Vi er så glade for prisen
Sangen Ikke mere mælk gik viralt og har sidenhen fået over syv millioner visninger på Youtube.
Dengang besøgte TV ØST de to drenge i Boestofte.
Se indslaget her.
Prisvindende musikvideo
Siden udgivelsen er drengene blevet landskendte youtubestjerner med megasucces på sociale medier.
Derfor var drengene naturligvis også at finde på den røde løber til Guldtuben 2018 – en prisuddelingsfest for Youtubere og såkaldt influencere.
Her løb drengene med prisen for ´Årets Reklame’, for musikvideoen ’Landet af Lego’, som er produceret i samarbejde med Legoland.
Guldtuben 2018 løb af stablen i Royal Arena i København. Her var landetst største youtubere, instragrammere og influencere samlet for at hylde det digitale univers.
Aftenens helt store vinder blev Alexander Husum, der løb med showets største pris 'Årets videoskaber'.
Der var en håndfuld andre reklamer i spil til prisen for Årets reklame, men det var drengene fra Boestofte der løb med prisen for musikvideoen Landet af Lego, som har knap to millioner visninger på Youtube.
Se musikvideoen her.