Vestsjælland vil have flere konferencer

En stor kampagne skal tiltrække mange flere turister til Vestsjælland.

Bemærk: Artiklen er mere end 30 dage gammel
Dit cookie-tilsagn gør, at indholdet her ikke kan vises. Du kan ændre dit tilsagn ved at klikke på boksen her.

En satsning på reklame og PR skal vinde flere store konferencer til Vestsjælland.

Det skriver Bureaubiz.dk.

Ifølge netavisen skal satsningen få gæsters øjne op for landsdelens kvaliteter – også udenfor Slagelse og Kalundborg.

Bag satsningen står Visit VestSjælland , der har hyret reklamebureauet Zupa Recommended og PR-bureauet Kasters til opgaven.

- Turismeerhvervet indbringer 1,5 mia. kroner og med den form for økonomi skal der ske en form for professionalisering. Det er det, vi går ind og gør nu, siger Lars Nielsen, der for et år siden overtog roret som direktør i VisitVestsjælland.

Det er meningen af den store kampagne skal løbe af stabelen næste år.


Nyhedsoverblik