De er syv drenge mellem 13 og 19 år. De kommer fra et område med sociale problemer og et belastet ry - og nu slider de for at lave fakturaer og regnskaber.
Sådan er historien bag projektet Mind Your Own Business, der hjælper børn fra udsatte boligområder med at styrke deres kompetencer.
- Jeg har lavet en t-shirt, hvor der står "la rebellion," fortæller Ali Imad El Ali, som er en af de unge, der er med i projektet i Korsør.
Vi har lavet det her for at vise, at det er trygt og godt at bo her
- Det betyder oprør, og vi vil gerne lave oprør mod folk, der tror, at vi er en ghetto. Vi er jo mennesker, der gerne vil have en lys fremtid, siger han.
En god rejse
De unge mødes hver mandag for at udvikle deres fælles mikrovirksomhed. Her skal de med hjælp fra venturepiloter lære, hvordan man laver sin egen mikrovirksomhed og samtidig opbygger et positivt selvbillede.
- Det har faktisk været en rigtig god rejse, også for mig selv. Men det har også været sjovt at få nogle knægte til at tro, at man kan nå højere, give den gas og komme videre, siger Mikkel Kroustrup, der er venturepilot på projektet.
- Jeg håber og tror også på, at det har givet dem modet til at komme videre, siger Peter Alexander Rasmussen, der også er venturepilot.
Forløbet varer otte måneder, og drengene er lige nu i slutfasen.
- Jeg har lært at lave fakturaer og regnskaber, og hvordan man starter sin egen virksomhed, siger Ahmed Samer Ahmed.
For de unge er opgøret med det dårlige image afgørende.
- Når du søger på internettet om Korsør og Motalavej, så kommer der kun dårlige ting frem. At det er dårligt miljø med kriminalitet. Men vi har lavet det her for at vise, at det er trygt og godt at bo her, siger Mustafa Ali.
- Vi kommer jo alle sammen fra samme miljø. Og at kunne opnå noget stort, det ville også være godt, siger Ibrahim Ahmed Hamza.
Satte selv rammerne
Projektet har især været præget af de unge, der har været med til at sætte rammerne. Og de fandt også selv ud af at fikse deres interne arbejdsmiljø.
- Da vi startede, var de en flok lopper, som alle knægte jo nok er i den alder. Men så satte de sig ned og lavede et sæt spilleregler for, hvordan vi kunne være sammen. At række hånden op, respektere hinanden og samarbejde. Og så fandt de ud af, at de kunne komme videre, fortæller Mikkel.
Indtil videre er virksomheden dog stadig i sin vorden. Der er indtil videre solgt 27 t-shirts - men drømmene er det, der tæller. Og de er store.
- Drømmen er, at vi kan lave vores egen butik, og gå internationalt i hele verden, siger Ahmed Samer Ahmed.