Elselskab vil fastholde kunder med forsikring

En forsikring skal give tryghed hos SEAS-NVE’s kunder– og samtidig sørge for, at de ikke skifter til et billigere selskab.

Bemærk: Artiklen er mere end 30 dage gammel
Dit cookie-tilsagn gør, at indholdet her ikke kan vises. Du kan ændre dit tilsagn ved at klikke på boksen her.

Mister du dit job – så skal du ikke tænke på at skulle betale el-regningen i op til et halvt år.

Det er nu forsikringstilbuddet til el-kunderne hos SEAS-NVE.

Det skriver Sjællandske.

Håbet er, at den nye forsikring kan fastholde el-kunderne hos selskabet trods den øgede konkurrence, hvor lavspris-selskaber frister med billig el.

- Overordnet gør vi det, for at kunderne skal blive hos os. Vi har et frit elmarked. Det er begyndt at bevæge sig, og der er flere spillere i markedet. Folk skal tænke, at "SEAS-NVE er nogle, der vil give os tryghed", siger markedschef hos SEAS-NVE, Carsten Fischer til avisen.

Omkring 3.500 elkunder har allerede nu tegnet forsikringen.


Nyhedsoverblik