DSB på charmeoffensiv med bedre service

Efter lang tids krise i DSB med en historisk dårlig økonomi, forsinkede IC4-tog og uro i topledelsen, er DSB nu på charmeoffensiv over for kunderne med en bedre service. Det sker i form af en ny serviceguide til DSBs togpersonale.

Bemærk: Artiklen er mere end 30 dage gammel
Dit cookie-tilsagn gør, at indholdet her ikke kan vises. Du kan ændre dit tilsagn ved at klikke på boksen her.

- Kundernes oplevelser på rejsen er alt-afgørende for os, og vi har et stort ønske om at tilbyde den allerbedste service, når kunderne møder os i toget -også selvom DSB står med nogle store økonomiske udfordringer," siger Susanne Mørch Koch, underdirektør i DSB Onboard Service, til TV2 Nyhederne.

Hun fortsætter:

- Derfor har vi nu beskrevet 16 konkrete serviceydelser, som togpersonalet skal være opmærksomme på, for at forsikre kunderne om, at de fortsat vil have en god oplevelse i vores tog.

 


Nyhedsoverblik