Nohro Aps tilbagekalder nu sine badelegetøj dyr.
Produktet tilbagekaldes ud fra et forsigtighedsprincip, fordi der i et enkeltstående tilfælde er fundet "en spids genstand".
Det oplyser Nohro ApS i en pressemeddelelse.
Kunder kan aflevere produktet i den butik, varen er købt og kan få pengene retur (bon ikke nødvendig), eller kassere produktet.
Kunde fandt kanyle i badedyr
Søndag kunne Ekstra Bladet fortælle, at en kunde havde fundet en kanyle i datterens badelegetøj, som de havde købt i Netto.
Salling Group, der ejer Netto, er blevet bekendt med sagen, som de lige nu er i gang med at undersøge. I skrivende stund aner de ikke, hvordan en kanyle er havnet i deres badelegetøj.
Det oplyser Henrik Vinther Olesen, der er kommunikationsdirektør i Salling Group.
- Det er jo en stærk ubehagelig oplevelse at finde den her kanyle i et badedyr, men lige nu ved vi ikke, hvordan det er sket, siger han til Ekstra Bladet.