DSB har fået løst nyt teknisk problem med billetkøb

Efter at der onsdag morgen var problemer med at købe billetter hos DSB, er det nu igen blevet muligt.

Bemærk: Artiklen er mere end 30 dage gammel
Dit cookie-tilsagn gør, at indholdet her ikke kan vises. Du kan ændre dit tilsagn ved at klikke på boksen her.

DSB har fået løst de tekniske problemer, der onsdag morgen gjorde det umuligt for rejsende at købe billetter eller kort fra selskabets app og hjemmeside.

Det oplyser DSB's presseafdeling.

quote Vi henviser til automater for køb af billet eller til at benytte rejsekort

DSB's presseafdeling

Mens problemerne stod på, var det heller ikke muligt for de rejsende at købe pladsbilletter i billetautomaterne og i det betjente salg.

 - Vi henviser til automater for køb af billet eller til at benytte rejsekort.

- Lykkes det ikke, kan du stige på toget og herefter kontakte personalet ved førstkommende lejlighed, oplyste DSB i en meddelelse på sin hjemmeside.

DSB opfordrede til, at de rejsende også kunne benytte sig af pendlerkortet, da det ligesom rejsekortet stadig fungerede.

Også problemer mandag

Onsdagens tekniske problemer følger, efter at DSB også tidligere i denne uge havde en periode, hvor kunderne ikke kunne købe billetter hos selskabet.

Toilet på station
Læs også
Tog- og buspassagerer må holde sig - kun DSB-toilet på hver 6. station
Toilet på station
Læs også
Tog- og buspassagerer må holde sig - kun DSB-toilet på hver 6. station

En it-fejl satte mandag formiddag således en stopper for salget af billetter i DSB's billetautomater, på hjemmesiden og i DSB-appen.

Men efter nogle timer virkede billetsalget igen.


Nyhedsoverblik