Kommune arbejder videre med bud på bøvl

Holbæk Kommune går nu ind i næste fase af kampagnen Væk Med Bøvlet, efter at borgere og ansatte har peget på problemer i organisationen.

Bemærk: Artiklen er mere end 30 dage gammel
Dit cookie-tilsagn gør, at indholdet her ikke kan vises. Du kan ændre dit tilsagn ved at klikke på boksen her.

133 tips om bøvl i Holbæk Kommune er der kommet, siden kampagnen Væk Med Bøvlet med skudt i gang i starten af juni. 

Nu går kampagnen så ind i næste fase, skriver kommunen på sin hjemmeside.

– Jeg er meget glad for alle de forslag, vi har modtaget. Vi har fået rigtig mange værdifulde input til, hvad vi kan gøre bedre. Det næste stykke tid skal vi finde de rigtige løsninger, siger borgmester Søren Kjærsgaard (V).

Kommunen har modtaget forslag til ændringer af alt fra telefontider, takt og tone i breve og enklere regler for, hvornår man kan få støttestrømper.

Arbejdet fortsætter

Kampagnehjemmesiden tager ikke længere imod tips, men det er stadig muligt at komme med forslag til forbederinger via mailadressen post@holb.dk, og arbejdet mod en mere enkel hverdag er kun lige startet.

- Væk Med Bøvlet er jo bare et af mange eksempler på, at vi forsøger at gøre tingene mere enkelt. Det spor skal vi simpelthen fortsætte med at følge, ellers klarer vi ikke fremtidens udfordringer. Vi har fået rigtig mange værdifulde input til, hvad vi kan gøre bedre, siger borgmesteren.

FAKTA:

  • Holbæk Kommune har modtaget i alt 133 tips til en enklere hverdag i forbindelse med Vøk Med Bøvlet kampagnen.
  • 66 kom fra borgere
  • 62 fra medarbejdere i Holbæk Kommune
  • 5 kom fra virksomheder.

 


Nyhedsoverblik