Holbæk dumper på service

Kommunen er blandt de ni dårligste i landet, når det kommer til god telefonisk service. Kun i 30 procent af tilfældene får borgerne hjælp, når de ringer til kommunen.

Bemærk: Artiklen er mere end 30 dage gammel
Dit cookie-tilsagn gør, at indholdet her ikke kan vises. Du kan ændre dit tilsagn ved at klikke på boksen her.

Det er en undersøgelse foretaget for Jyllands Posten af virksomheden Telemind, der viser, at Holbæk Kommune kun i ringe grad hjælper borgerne, når de ringer. I langt de fleste tilfælde får man nemlig ikke fat i den medarbejder, man søger, når man ringer til kommunen, og når man i stedet får fat i en kollega, så får man besked på at ringe igen en anden dag.

Kommunerne Odder og Samsø indtager undersøgelsens dukseplads. Her får borgerne hjælp i 90 procent af tilfældene, når de ringer til kommunen.

I vores region er Lolland, Vordingborg og Stevns Kommune bedst.


Nyhedsoverblik