Teleselskab undersøger svindel på Sjælland

Teleselskabet Telenor har indledt en undersøgelse af flere butikker på Sjælland, efter det er kommet frem, at ansatte i en butik snød kunder til at betale for meget.

Bemærk: Artiklen er mere end 30 dage gammel
Dit cookie-tilsagn gør, at indholdet her ikke kan vises. Du kan ændre dit tilsagn ved at klikke på boksen her.

En række salg i butikkerne hos teleselskabet Telenor skal nu undersøges, efter mistanke om snyd. Det skriver Ekstra Bladet.

Ifølge avisen er flere chefer i selskabets butikker således blevet suspenderet, mens det undersøges, om de også er ramt af skandalen.

Ifølge avisen er sagen nu vokset ud over hovedstaden, og omfatter nu også hele Sjælland samt en række jyske byer. Her skulle blandt andet ældre være blevet snydt til at betale for abonnementer, som de ikke har modtaget simkort til, eller som de ikke havde brug for.

Telenor bekræfter i en mail overfor Ekstra Bladet, at de har sat både kundeservice og kulturen i de enkelte forretninger under lup. De siger, at de tager kritikken meget seriøst og også ser på, om selskabets værdier følges ude i butikkerne.


Nyhedsoverblik