Smartguy vil være nettets Bilka

Jyderup-virksomheden Smartguy satser på at vokse og blive en mastodont på nettet. Men det kræver store investeringer.

Bemærk: Artiklen er mere end 30 dage gammel
Dit cookie-tilsagn gør, at indholdet her ikke kan vises. Du kan ændre dit tilsagn ved at klikke på boksen her.

112 millioner kroner. Så mange penge har Jyderup-virksomheden Smartguy det seneste år investeret i vækst.

Internet-butikken går direkte efter at blive en af nettets giganter, når det kommer til salg af tøj.

Det siger direktør Nicolai Kærgaard til Berlingske Business.

Tjener penge

Selvom selskabet er i gang med at flytte en stor del af sin logistik til Polen, så holder man fast i et hovedkvarter i Jyderup som centrum for den globale ekspansion.  Selskabet er i dag aktivt i 20 lande – mere end dobbelt så mange lande som sidste år.

Selskabet tjente i sidste regnskabsår 8,6 millioner kroner.

 


Nyhedsoverblik